رنگ سال 2024/1403 و تأثیر آن بر کسب و کارها چیست؟

موسسه پنتون رنگ سال 2024 را «هلویی» اعلام کرد.

 

به گزارش نبأپرس، هر ساله موسسه پنتون (Pantone) وظیفه معرفی رنگ سال جدید را دارد. این رنگ ها با بررسی فاکتورهایی مانند : شرایط اقتصادی، اجتماعی، روحی جامعه جهانی، سلامت و سیاسی انتخاب می گردد.

رنگ APRICOT CRUSH ( زردآلویی) یا به عبارتی همان «هلویی» بعنوان رنگ سال 2024 انتخاب گردیده است. این رنگ تناژی از نارنجی، زرد، کرم و صورتی دارد که حس و حالی قدیمی با چاشنی مدرن شدن را القا می کند و این رنگ باعث ایجاد احساس آرامش و تعادل، افزایش احساسات عاشقانه، افزایش انرژی، افزایش خلاقیت و نوآوری، جلوگیری از استرس می شود.

کمپانی ها و کسب و کارها با توجه به بررسی موارد ترند شده در جهان می توانند به برنامه ریزی های استراتژیک و پلن های مارکتینگ و تبلیغات و ساخت محصول های جدید بپردازند. زیرا این موارد باعث اثرگذاری بر رفتارهای مشتری در راستای انتخاب محصول می شود.

به همین منظور صنایع مختلفی با در نظر گرفتن این موارد همچون رنگ سال به برنامه ریزی های خود می پردازند که می توان صنایع پوشاک، فشن، دکوراسیون را بعنوان بیشترین حوزه های تاثیرپذیر از انتخاب رنگ سال دانست.

رنگ سال ۲۰۲۴ با رنگ‌های طوسی تیره، طوسی روشن، کرمی، زرد، نارنجی روشن، رنگ نیلی (آبی آسمانی)، سبز متالیک (مراتنج)، خاکستری (نقره‌ای)، آبی ملایم (ترکواز)، سورمه‌ای و سفید می‌تواند ست شود. به همین دلیل با شروع سال جدید رنگ هلویی را با رنگ های ذکر شده در تبلیغات برندهای مختلف شاهد خواهیم بود و محصولات متنوعی با این ترکیب رنگ ها جزو محصولات سال شرکت ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نویسنده: امیررضا خالدنژاد


لینک خبر:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا