قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته می‌شد

رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود نوشت: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته می‌شد.

به گزارش نبأپرس، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: در یکی از برنامه های خوب صدا و سیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را می بستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان می گویم اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.

انتهای پیام/


لینک خبر:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا